PLANERING

Jag har inte sovit sådär jättebra inatt, tror inte Thomas gjort det heller..stackarn.
Drömde en massa konstiga, hemska drömmar (kan det kanske bero på att jag såg Ghost Whisper igår?=) och vaknade säkert varannan timme. Då var jag ju givetvis tvungen att gå in och kolla till Alexander. Dessutom blåste det som attan så jag vaknade av att fönstret till balkongen bankade.

Tankarna för idag är många, vilket är föga förvånanade med tanke på den tidsoptimist jag är.
Jag har tänkt att jag ska..

gå ut och leka med Alexander
göra inbjudningskort till 1 års kalaset (!)
plugga in de grekisk/latinska orden inför högskoleprovet
städa
läsa ikapp alla bloggar
lära mig hur det nya fotoprogrammet funkar så jag kan lägga in kort i bloggen igen
skriva om greklandresan (måste få tummen ur)
ta en långpromenad
laga mat
och en massa mer saker

Om jag ser realistiskt på detta så kommer jag ev hinna läsa ikapp bloggarna och gå ut med Alexander..och laga mat. Förhoppningsvis plugga lite också.

Skulle antagligen hinna mer om jag inte satt här :D Men vad sjuttsingen.


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Allt bra idag ?sovit gott?

2009-08-12 @ 11:11:33
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: emelie

http://www.dekrebokids.com/



kolla in denna charmiga klädsajt för barn i åldrarna 1-6 år!

2009-08-12 @ 15:28:40
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh fy det lät ju inte kul..

2009-08-12 @ 17:51:38
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Katta

Eller dela upp alla sakerna och göra lite varje dag? ;)

Själv har jag varit nere i lekparken på stan hela eftermiddagen.

2009-08-12 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0