SEGIS

Vilken seg dag, jag är seg, allt är segt.

Försökte mig på konsttycket att ladda ner en grej för att kunna använda e-legitimationen igen, men som allt tekniskt så fungerade det inte alls. Måste nämligen återigen gå in och ändra mina SGI dagar för att få dem att räcka till.
Åh vad jag är trött på försäkringskassan. Det borde finnas alternativ. Likadant med Västtrafik, dom suger så fett så det finns inte tillräckligt med fett i denna värld.

Förutom det tekniska så håller dagens lunch på att tillagas. Idag blir det kolja med kokt potatis och äggsås..och det är tokgott. Tycker både jag och Alexander =)

Nej jag får uppdatera senare igen, har 1 miljon (snacka om att överdriva ;) saker att göra och jag får väl passa på göra datagrejerna medan Alexander ligger o sussar för sen blir det underhållning av honom på schemat.

Hoppas ni får en underbar dag idag!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas morgondagen blir PIGG istället ;)

2009-08-17 @ 17:11:06
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0