UH

Usch, jag och Alexander är fortfarande förkylda. Måste ändå säga att vi är på bättringsvägen.

Men vad händer då?


Jo, nu mår Thomas inte sådär jättebra idag. Usch, varför...VARFÖR? Men jada jada, det är en förkylning. Hellre det än svininfluensan som jag för tillfället är ganska nervig för. Inte egentligen själva influensan, utan det är ju sprutan som ger mig kryp innanför skinnet.

Jag är inte så säker på det här vaccinet. Det är inte testat direkt och ingen kan säga vad för slags biverkningar det kommer att i framtiden.
Tänk om alla blir sterila, eller får ADHD. Tänk hela Sveriges befolkning med ADHD, eller så kanske alla får megastora utslag.

Jag kan ärligt säga att jag inte är så pigg på det här med massvaccinering. Som i Danmark har de ju inte det. Men vi ska ha det. Det är bra, skräm upp alla människor i Sverige, känns ju värre än pesten det här.

Hur stor är risken egentligen för att det ska bli allvarligt? Av 750 svenskar så har 5 stycken blivit allvarligt sjuka. Det är inte ens 1%.
Men samtidigt så är jag rädd att Alexander ska få det och kola vippen. Fast skulle han och jag få det så är det ändå jag som riskerar att kola vippen eftersom jag har ett sämre utgångsläge än vad han har.

SVORDOMAR!

Det är inte lätt när det är svårt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

Vad har du att förlora?



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Kramar //M

2009-08-30 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0