USCH USCH USCH!

Det började med att vi var på Liseberg, mina föräldrar hade en fest och vi var massa folk där. Jag gick iväg en sväng och helt plötsligt ser jag hur ett flygplan bara faller rakt ner från himlen. Det ryker från ena vingen och den kommer krascha inte så långt ifrån oss.
Min första tanke är Alexander, och jag får full panik!

Planet kraschar och det bildas en tsunami av jord, som senare blir till vatten, en jordvattenblandning. Jag klarar mig ganska bra och rusar bort till de andra och frågar hysteriskt var Alexander är. Han är borta. Mitt barn är borta!

Helt plötsligt forslas vi på bussar som försöker ta dig fram genom vattenförödelsen, men jag måste ju hitta mitt barn!
Vi kommer inte längre, det ska bli akutvaccinering mot svininfluensan. Tydligen så gjorde kraschen och allt vatten så det plötsligt blev akut.

Jag får panik, jag och sprutor vi går ju inte ihop. Jag gråter, skriker och är fullt hysterisk, jag måste ju hitta mitt barn också! VAR ÄR HAN?

Vi är ute i en backe där förödelsen också slagit till. Vi hittar hans tumme och ser av nålmärket att han fått vaccinet. Nålen passar in i tummen. Han måste ha blivit kidnappad.


Jag hör hur någon jollrar, det är Alexander som har vaknat. Lättad går jag upp, det är inte ens jobbigt trots att klockan är 6 på morgonen. Jag är bara glad att det var en dröm. Min älskade son låg i sin säng och jag möttes av världens mest underbaraste leende och skratt.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilken jobbig mardröm! Usch, jag blev riktigt skraj där ett tag och tänkte för en sekund; "Vart har jag varit de senaste dagarna? Har ju inte läst om någon flygkrasch i tidningen..." Så tröööög man är!;)

2009-08-30 @ 11:07:22
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Ferhat

SV: Jaha, vad kul. Vart någonstans har du tänkt plugga? :)



Japp, jag tänker vidareutbilda mig till ambulanssjuksköterska :)

2009-08-30 @ 11:14:10
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fy vilken läskig mardröm!!

2009-08-30 @ 13:19:39
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0