VAD ÄR DET SOM HÄNDER?


För att läsa om vad som händer i min stad, gå till länken som är i botten av inlägget!

Jag vill tacka alla som är ute om nätterna och bränner ner skolor och liknande, tack för att ni gör detta! Min son behöver väl ingen förskola eller gå i skolan? Vi har ju en tv, vi kan sätta honom framför den så lär han sig precis allt han behöver!

Jag vill också tacka er för att ni kastar sten på brandbilarna och skadar brandmännen, de gör ju ändå ingen bra instats. Släcka bränder? Herregud vad mesigt. Det är väl bara bra om det brinner lite, naturen mår säkert bra av det. Dessutom får de där brandmännen så de tål!

Jag vill tacka er för att ni hatar vår polis. Jag är ju tyvärr en av de människor som känner trygg med polis i närheten, men det ska snart ändras hoppas jag! Jag får väl helt enkelt hålla mig inne om kvällarna för att undvika att bli rånad och så, och skulle jag bli det på ljusan dan så kan jag ju inte räkna med att någon skulle hjälpa mig. Människor har ju sig själva att tänka på så det är ju ganska taskigt om jag helt plötsligt ligger där rånad och misshandlad.
Och skulle jag bli våldtagen så är ju, ja..vad ska man säga? Jag får väl helt enkelt hålla mig inne. För det skulle inte hjälpa med fler poliser här, verkligen inte!

Ännu en sak jag vill tacka er för är att ni ser till så ambulanser kommer ut till platserna. Okej att vi har brist på ambulanser i den här staden, men det gör inget om vi behöver vänta lite extra. Gamla människor ska ju ändå gamla människor och barn som blir akut sjuka har väl föräldrar som kan köra dem? Eller? Nej, ambulanser är något väldigt onödigt.

Och tack för att ni orsakar en sån förödelse som kostar multum! Jag betalar gärna mer skatt och som sagt, min son behöver väl ingen lärare i skolan? Och skulle det nu blir jättestora klasser och bråk och sånt så gör det väl ingenting? Han får väl lära sig att slåss han också? 

Så slutligen; tack för att ni hjälper till att förändra min stad till det bättre!

(för er som inte förstod så var detta en ytterst ironiskt text)

Artikel:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=514080

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-29 @ 13:39:45
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Angelica

underbart att du vågar skriva va du tycker! ja kan inte annat än o hålla me dig.

förjävligt rent ut sagt, att dom inte har nått bättre för sig dom små glinen! MORR!!!

2009-08-29 @ 14:24:16
Postat av: Carolina

Det är verkligen helt sjukt!! Låt vår stad vara i fred!! Man vågar ju sig knappt ut längre när man läser om allt som händer... :( kram

2009-08-29 @ 15:33:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Härlig blogg!

Läs lite och kommentera gärna min.

Kram (:

2009-08-29 @ 15:35:53
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Oj men du får krya på dig då ;)



Jag har ca 2 år kvar av min utbildning, började i januari :). Pluggar du?

2009-08-29 @ 19:44:50
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0