AWARD

Jag tackar Pernilla för denna fina Award som jag fick, det gjorde min dag! =) Tack!



Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

En som jag tycker förtjänar denna Award är Therése. Så du får denna av mig för du har en sån trevlig mammablogg att läsa =)

Kommentarer
Postat av: Pillan

var så lite så :-) man behöver lite uppskattning imellanåt

2009-01-13 @ 15:43:14
URL: http://pjatt.blogg.se/
Postat av: Katta

Får jag nominera en till den här mammablogg awarden? För isåfall vill jag nominera denna blogg.

http://nathalinickie.blogg.se/

Hon som har den heter Anneli och hon bloggar om sitt hjärtsjuka son som föddes med det allvarligaste hjärtfel man kan ha.

Jag vill nominera henne därför att jag tycker hon är så otroligt stark som klarar av att gå igenom detta med hjärtoperationer redan från när han var nyfödd och allt annat jobbigt som hela familjen fått gå igenom hela tiden.

2009-01-13 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0