EN FARBROR

När jag o Alexander var ute o promenerade förut så såg vi något jättegulligt.

På gångbanan så kom det gåendes en gubbe med rollator mot oss, och helt plötsligt så börjar han prata jättekonstigt. Man reagerar ju lite men tänker ändå jaja, han är gammal så det händer väl.
Men så viker han av helt plötsligt och börjar gå på gräsmattan (!) och då ser jag att det kommer en katt springandes för att möta honom.

Så det var alltså katten han pratade med och det var bara så fint att se.

En gammal människa som fick se någon han verkligen tyckte om och övervann guppiga gräsmattor för att nå sin vän.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade jag sett det där hade jag börjat gråta... Hallegod...

2009-01-18 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0