LÄTTPÅVERKAD?

Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR min IForm tidning, det är min bibel bokstavligt talat.

Varje gång ett nytt nummer kommer så blir jag en total plåga för min allmänhet. Ännu värre blir det eftersom jag inte sträckläser tidningen utan låter mig sugas in i varje intressant artikel ett bra tag.
Detta resulterar därför i att min sambo ungefär en gång om dagen får höra
"Vet du att det är bra att äta den färska broccolin rå? Då försvinner inte lika många ämnen som om man värmer den. Det har jag läst i min IForm"

Oftast så är det som att han ser på mig att jag är på väg att säga något som jag lärt mig ur min IForm eftersom han innan jag hinner säga något säger:
"Vad har du nu läst i din IForm?"

Iaf, jag ska börja promenera på ett speciellt sätt nu. Inte "bara" promenera utan i intervaller och med lite backar också. Följer man ett program i 6 veckor så kan man bränna ca 3500 kcal i veckan och det är ungefär ½ kg.
Det har jag läst i min IForm :D

Nej, jag är inte det minsta lättpåverkad..inte alls...;)

Kommentarer
Postat av: Katta

fnissar Du är rolig du!

2009-01-20 @ 20:47:24
Postat av: Tony

Heheh, det är kul med sånt man brinner för. Iform har väl massa roliga tester på nätet har jag för mig. Jag är sån fast med Illustrerad Vetenskap. Eller mja, ksnske inte så mycket. Men det är enda tidningen jag läser.



Rå broccoli rules... äter varje dag :) mucho bra. Allt bör ätas rått eg.

2009-01-22 @ 15:07:19
URL: http://www.tonyg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0