DÅLIGT MORGONHUMÖR

Jag kan säga att den här dagen fick en pissig start!

Har en dröm som helt plötsligt avbryts genom att jag frågar Thomas om han väntar besök. Han tittar konstigt på mig och sedan tittar vi på "mig". Ni vet som när man tittar på tv och personerna tittar rakt in i rutan och på dig.
Sekunden senare ringer det på porttelefonen.
Alexander vaknar och hela min kropp skriker "neeeej"

Tar en titt på klockan, 04:50. Ungen är tokpigg.
 Funderade allvarligt på om jag skulle dra på mig morgonrocken och vandra ner med brödkaveln (jag är inte speciellt trevlig innan jag fått mitt kaffe ;)  Men sen tänkte jag att det kanske var någon riktigt elak människa där nere, som hade fått mindre kaffe än mig. Så jag låg kvar...och väntade på att lillgrisen skulle somna.

Det slutade med att han fick lägga sig i vår säng där han sov en liten stund till och sen vaknade han vid 7 igen, pigg och lycklig som en liten lärka *gosebussen*  Så det var bara att gå upp, göra gröt och hinka i sig kaffe =)

Så vad har denna dag att erbjuda?
Jo minsann...

Idag ska jag på kalas hos Frida som fyller 26! Och sen ska jag ev in till Liseberg för att träffa min gamla kompis Linnea som jag inte sett på flera år och det skulle vara så roligt att träffa både henne och hennes syster igen, så jag hoppas det går att ordna =)

Och jag ska dessutom städa klart lägenheten, nu har jag bara de lättaste rummen kvar och sen kan jag känna mig tokstolt!


Kommentarer
Postat av: Katta

David vaknade 04.15 imorse också och var pigg som en mört. suck Men han somnade väl om efter mycket om och men iallafall.

2009-07-25 @ 10:16:47
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

tack och lycka till i tävlingen imorgon :)

2009-07-25 @ 16:27:48
URL: http://malinm.se
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Det är inte kul när de små krabaterna vaknar så tidigt. Tur att de är så söta :)



Ha en fin kväll!

2009-07-25 @ 21:25:57
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0