JAG ÄR DEN PINSAMMA

Igår så fyllde ju Frida år och jag hade blivit inbjuden på lite kalas hemma hos henne.

Den första planen var att jag inte skulle kunna stanna så länge, eftersom jag skulle träffa en gammal kompis jag inte sett på år och dar, senare på Liseberg. Men trots både sms och samtal så fick jag inte tag på henne och då blir jag så trött så trött. Så då  bestämde jag mig helt enkelt för att skita i att åka dit. Var ju inte ens säkert att hon skulle vara där och skulle jag då betala inträde, ränna omkring och leta efter henne bland flera tusen (?) människor?
Um, nej jag skulle inte tro det.

Så istället beslutade jag mig för att stanna lite längre hos Frida.

Det var inte bara jag som var hos Frida, utan även några av hennes kompisar. Jag hoppas verkligen de tyckte att jag inte var alltför otrevlig.
Jag är nämligen sån att när jag träffar nya människor så blir jag så otroligt blyg så jag kan knappt ens säga "hej". Och om jag sedan säger något så brukar stämningen bli som i en komedi där personen just sagt något och alla sitter och undrar vad personen egentligen menar. En sån där "öh" stämning.

Men det var faktiskt trevligt, trots att jag inte sa direkt mycket =). Tårtan var god och Frida hade bakat jättegoda kakor. Melih ville öppna paketen och Fridas man hade köpt en jättefin D&G klocka *vill också ha*
Det var precis vad jag behövde igår för att slappna av lite.


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Det blev ju en riktigt mysig kväll! Jag tror de tyckte du var jättetrevlig. :)

2009-07-26 @ 09:28:33
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Carolina

Låter jättemysigt!

2009-07-26 @ 19:38:22
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0