JAG VANN!!

Jag var med i tävlingen hos Malin M och vann!!!


"Jag säger ett stort grattis till Yohanna, Rebecca och Kerstin! Ni har vunnit varsitt smycke från puss.se som är värt 299 kr. Jag lottade fram vinnarna för att det skulle bli 100% rättvist.

 

Jag kommer nu att kontakta er via mail där ni ska få bestämma vilken variant ni vill ha och era adresser så att ni kan få sycket hemskickat till er. Det har varit superroligt att få arrangera den här tävlingen och fler tävlingar kommer att dyka upp.

 

 

Ännu en gång - STORT grattis till er tre tjejer!"

 

Kika gärna in i min tävlingsblogg om du är sugen på lite tävlingar..



Kommentarer
Postat av: yohanna

wohooo :D vi vann!!

2009-07-26 @ 23:22:09
URL: http://popkatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0