LYCKLIG

Befinner mig just nu i något slags lyckorus, allt känns så perfekt

Igår fick jag städat klart här hemma och dessutom dammsugit. Känns som en sten fallit ner från mitt hjärta (jag har inte alls höga krav på mig själv ;). Hela lägenheten känns bara sådär tokmysig nu, speciellt med den nya blomman jag köpte.

Dessutom såg jag och Thomas klart på våran Dario Argento *rekommenderas* film "Cat O´Nine Tails" igår. Blev lite besviken över mördaren men annars var det en bra film.
Jag har sovit gott hela natten, Alexander vaknade samtidigt som mig och Thomas och hela familjen satt vid frukostbordet och åt grötfrukost.
Thomas pussade mig på kinden och sa tack för att du finns. Det värmde.
Vi flamsade runt som vanligt på morgonen, Alexander blev trött och somnade jättegott.
Det ösregnar (jag älskar regn!) och jag sitter här med en kopp kaffe

Kan det bli bättre?



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad härligt att känna sig så nöjd!

2009-07-27 @ 19:14:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0