MIN STACKARS SON =(

Nu är det inte lätt att vara liten Alexander, värmen har verkligen tagit ut sin rätt.

Igår så somnade han inte förräns runt 23, och i vanliga fall lägger han sig vid 19 och somnar kanske vid 19.30. Jag skyller en hel del på mopedisterna som far runt här, man kanske skulle ringa 114 14 nästa gång (tack för tipset Therése!) men åker dom ut och motar bort dom då? Att skicka ut Thomas vågar jag inte, dagens ungdomar är ju som små ettriga myror som attackerar i grupp. En ungdom är ju inget, men som sagt så håller dom sig gärna i grupper *muttrar lite*

Hur som haver så vaknade lillgossen vid 8.20 idag (vaknar vid 6-tiden i vanliga fall). Vi gick upp och han fick frukost, sen gick han och la sig igen 2 timmar senare, svettades järnet gjorde han. Så jag plockade av bodyn och då vaknade han, helt otröstlig!
Jag åkte iväg en sväng och Thomas berättade att stackarn inte velat somna om utan suttit uppe och sen somnade han, men Thomas var tuvngen att väcka honom efter 1½ timma för att han skulle få mat i sig.

Och nu sitter vi här, han har fått lite yoghurt  och frukt, att ge honom varmt mat nu skulle inte funkat. Han åt litegrann av det och är såå trött, men vill absolut inte sova! Han låg en stund på min mage (så mysigt, precis som när han var mindre). Men så fort jag la ner honom i sängen igen så började tårarna spruta helt hysteriskt. Så nu sitter han på sin pysselmatta och leker med sina leksaker.

Dessutom har hans tbc-sprutemärke börjat vara nu, och oj vad det varar! Jag vill bara klämma o squisha och ha mig, jag ÄLSKAR var! Men jag får snällt hålla mig, däremot får jag lov att tvätta såret ibland *glad*

Jag är lite smått skadad av mitt arbete om någon undrar varför jag älskar sår och var så mycket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0