MINA STACKARS ÄLSKLINGAR..

...är ute och går i det här ösregnet!

Thomas skulle ut med Alexander (numer vilden) en liten sväng så han fick lite luft i sig innan det är dags för sängen. Tyckte det såg mörkt ut men jäses vilket regn!! Stackarna =(

Alexanders utveckling går för tillfället tokfort framåt. Nu är det ju då alla dessa tänder som är på väg ner, han äter själv (fast inte med sked..än så länge). Idag gav jag honom en smörgås som jag bara delat i längder och då satt han och åt som en "riktig" person, alltså bet av den biten han ville ha. Sen när han tröttnade på smörgåsen så la han upp den på bordet till mig, men tog tillbaka den sen när han ångrade sig :D

Han har dessutom, när han sitter, börjat kasta sig framåt som han är på gång att börja krypa, fast han ålar framåt istället nu, och rullar som vanligt. Men han sitter knappt still. Hela dagen har han rullat iväg och ska pilla på precis allt och säger jag nej så börjar han bara skratta?! Skitungen =)

Hoppas dom kommer in snart. Då är det nanadags för lilleman och sen ska jag o storeman sitta o ha myspys i soffan

Kommentarer
Postat av: Mamma till juvelen Ajdin

Sv: de sa bara att jag ska amma honom så mkt som möjligt på det bröstet som jag har ont i. Men fan det går ej.. jag har svampinfektion också och sår på just det bröstet :( Det gör ooonnnttt! :(

2009-07-22 @ 19:16:47
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0