STÄD STÄD STÄD

Idag har jag en riktig städdag här hemma! Har hittills hunnit med ena toaletten, tvättstugan, sovrummet samt en promenad och handling med lillgrisen.

För att bättra på detta så tog vi en härlig sovmorgon imorse och gick inte upp förräns 8.50! Kan säga att det behövde för jag kunde inte sova igår igen. Låg och tänkte på framtiden och när jag börjar tänka på allt då det är dags att sova så känns det bara pissjobbigt =( Får sådär lite halvångest över allting och en sak leder till en annan sak och tillslut är det som ett stort garnnystan som är helt omöjligt att reda upp. Men det ska nog ordna sig hoppas jag.

Något som är positivt är iaf att jag kommit under min målvikt nu =) Det är så mycket roligare att ta på sig kläder när det inte sticker ut en massa fett överallt (fast magen är ju kvar där nere..)
Det är tack vare det jag äter och all konditionsträning jag börjat med. Dessutom försöker jag varje dag ta en promenad på minst 1½ h vilket är kanon för förbränningen! Hoppas bara att jag kan hålla detta nu och inte gå upp igen.
Men nu när jag fått uppleva hur underbart det är att må så här och ha en sund kropp så vill jag inte tillbaka till det osunda.

Är det någon som vill följa med ut och promenera nån gång eller vill följa med till gymmet så är det bara att höra av sig, alltid trevligare med sällskap =)

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag bor ju lite långt ifrån då. Annars hade jag gärna följt med!

2009-07-24 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0