BAKIS

Läs rubriken

Man skulle kunna tro att detta är vad jag är idag, fast det är jag inte.

Mitt huvud bankar, mina ögon gör ont, jag är sååå trött så det är jobbigt och allt känns bara suck!

Alexander somnade inte förräns runt halv tio igår kväll, och eftersom jag i mitt stilla sinne faktiskt trodde han skulle sova länge idag (fast jag egentligen visste att det antagligen inte skulle ske) så satt jag o Thomas uppe o kollade på en film. Fast det var mer jag som kollade eftersom Thomas somnade så gott på soffan =)

Kom väl i säng runt halv tolv, tolv...och sen vaknade Alexander vid 5.
Åh denna lycka..NOT
5...fattar ni? Nog för att man gick upp vid den tiden förr, men det är inte så längre och nu vill vi sova. Oftast om han vaknar sådär omänskligt (som 5 numer är) så går det att få honom att somna om. Men inte imorse. Åh nej.
Han låg o pratade o hade sig med nappen o pratade lite till. Sparkade med fötterna mot spjälorna och började sjunga. Jag kände att jag bara inte orkade så jag sa till Thomas att han faktiskt fick ta honom eftersom han somnade på soffan igår (att han sedan la sig senare än mig spelade ingen roll ;)
Så Thomas gick upp med honom.

Nu ligger både lillsnutt o storsnutt o sussar inne i sovrummet och här sitter jag.
Dricker mitt kaffe och försöker hamna i ett någorlunda mänskligt tillstånd igen.

Kommentarer
Postat av: Katta

Jotack det där känner jag allt igen.... jag tvättade igår kväll till 01.30 innan jag kunde lägga mig. Och David vaknade 7 i morse. hurra eller nåt.... mutter Och vet du vad det roligaste med det hela är? Klockan 22.00 ikväll ska jag tvätta igen......

2009-06-14 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0