JAG ORKAR INTE

Kika in här en snabbis bara, orkar inte direkt sitta o blogga för jag är så trött.

Med Alexander så önskar jag att jag kunde säga att det är bättre, men det är det inte. Vi behövde iaf inte åka in med honom i torsdags, och i fredags så var vi på BVC där de sa att jag skulle ge honom vad som helst, fett o sött så han fick energi, ge honom allt han gillar.

Problemet är att han inte ens äter det han tycker om. Idag åt han iofs gröt på morgonen(3/4dl), men spydde upp det en stund senare. Åt senare 1 dl hallonkräm men där kom en del upp senare också.
Så efter 15 idag så har han fått i sig 3 tsk yoghurt..och 10 ml päronmer. Totalvägrade gröten ikväll, samt vattnet som han bara spottade ut trots att jag tryckte in det med spruta.

Får jag inte i honom frukost imon eller att han spyr upp det så får jag ringa sjukvårdsrådgivningen och fråga vad jag ska göra..det är hemskt att känna sig så maktlös och orolig

Ska försöka uppdatera imon


Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Nej, sims har jag på PC ;)

2009-06-07 @ 11:19:20
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Günter Sand

Hoppas att det vänder och att han börjar äta snart. Ha det bra.

2009-06-07 @ 15:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0