PENGARNA ÄR BORTA

Ojojoj vilken dag!!

Vi började med att åka hem till mamsen och papsen (mina föräldrar) där mamma bjöd på en jättegod skinksallad som hon hade gjort. Min var givetvis skink- och rädisefri, medans de andra innehöll det. Parabolkillen som var där blev också bjuden så han blev nog glad kan jag tänka mig =)
Till efterrätt så blev det jordgubbar med glass och det är ju alltid en höjdare!

Sen åkte vi vidare till Kungsmässan där jag mötte upp Lina. Hon är snäll nog att låna oss sin bärsele då vi ska till Grekland. Så jättesnällt!
Tusen tack Lina!!

Sen åkte vi vidare mot Freeport, både jag o Thomas har vart nyfikna på detta ställe eftersom man hört en hel del om det men liksom aldrig fått till det att åka dit. Såhär i efterhand kan jag fråga mig själv;
Varför har jag inte åkt dit tidigare?
Herregud!
Först var vi inne på Filippa K, och när jag såg kläderna så tänkte jag "mm..njae.." inte riktigt min stil. Sen var det halva priset på outletpriset, så ett litet linne kostade "bara" 250 nånting. Kände att jag blev lite tårögd och saknade H&M :D

Men vi gick vidare..och det var då det kändes i plånboken. Hamnade på Twilift och fick tag på ett bikiniset för 30 kronor. Bara toppen hade innan kostat 229 kronor! Fick tag på massa andra saker där också, och när jag kom till Nike..ojoj..eller Mango! Åh..*hjärtklappning* Jag är nog en liten shoppaholoc innerst inne tror jag. Jag blev som galen!

Alexander blev också galen eftersom han inte ville sova..eller äta..som vanligt typ. Han ville mest flasha med sina fötter o gnälla litegrann. Så han fick göra det =) Hittade en del fint till honom på Mexx, skulle gärna hittat mer men fick ju då springa ut med en liten pojk som inte ville hitta mer.

Vid 19 tiden (fy på oss) åkte vi vidare och köpte mat (ännu mer fy) och lillgrisen var väl inte sådär jättepigg och våra små föräldrahjärtan fick dåligt samvete för att vi lät honom vara uppe så sent. Han mår inte bra av att gå ifrån sina rutiner så, han skulle ju lagt sig vid 19 och nu blev det inte förräns vid 21, vilket gjorde att han inte somnade förrän efter 22. Stackarn =(

Så nu blir det hårt på rutinerna som gäller igen, för hans skull.

Men nu är det dags att sortera alla nyinköpta kläder, pussa på Thomas och sen krypa till kojs.

Hoppas ni alla haft en underbar dag i det härliga vädret!

Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligaste blivande mamma

Sv: jaa, men jag vägde 45 förrut.. och runt 48 i början av graviditeten.. och plötsligt så väger jag 63.. det är ändå mycket :(

(lägger till dig med :))

2009-07-01 @ 00:00:22
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0