VÄNTANS TIDER

Här sitter man framför datorn..igen..=)

Har precis strukit klart allt som skulle strykas, så nu sitter jag o väntar på att lillgrisen ska vakna så vi kan gå ut och ta en promenad. Samtidigt som jag stod o strök tittade jag på en dokumentär om varför Agatha Christie lyckats så bra med sina böcker, pjäser och det. Väldigt fascinerande får jag säga, så man kanske skulle sätta igång o skriva en bok eller 50?
Känns iofs att det bara är en massa bla bla på samma gång, MÅSTE det finnas en speciellt anledning till att hennes böcker blev så populära? Det är doktorer, hypnotisörer och andra människor som alla tolkar anledningen på olika sätt, känns smålöjligt på samma gång som det känns helt logiskt och tokintressant..

Jag säger då det..men intressant var det ändå

Nu har Thomas semester startat också och jag vågar inte berätta för honom hur mycket jag har inplanerat för han kommer bli tokstressad, det är han redan över allt som måste ordnas innan vi åker. Men hans föräldrar kommer ta med sig en del av bagaget när de åker (vi åker senare) så där sparar vi en del ändå. Och det är ändå saker som kommer förbrukas där nere så vi kommer inte behöva kånka hem det igen.

Men iaf så ska vi:
-Skaffa ny bilbarnstol
-Resesulky
-Tripp till Gekås i Ullared
-Shoppingrunda i stan
-Storstädning här hemma
-Hälsa på folk
-Massa andra saker jag glömt

Förutom detta ska vi även hinna med träningen båda två, fast det löser vi nog

Kommentarer
Postat av: nikita

Tänkte tipsa om en ny tävling i min blogg

Vinn ett presentkort hos Kiddoz värt 500:-

(leksaker, barninredning, doppresenter,hoppko,

barnvagnsskyltar, personliga tavlor mm)

Tävlingen hittar du här:

http://nikital.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-500-hos-kiddoz.html

2009-06-23 @ 03:20:02
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0