EN HELT VANLIG MORGON HOS FAMILJEN INTE-SOM-ALLA-ANDRA

Thomas är på väg ut genom dörren för att vandra bort mot sitt jobb. Kerstin står med Alexander för att vinka hejdå i sann hemmafruanda.

T- Thomas
K-Kerstin


"T - Du tappar verkligen mycket hår! Det såg jag igår när jag dammsög, det var hår överallt! Såna där långa hårtstrån i dammsugaren. Likadant i duschen, det är ju långa korvar av hår!
K - Men...du ska ju låtsas som att du inte märker det! Du ska säga "men älskling, vilket tjockt och fint hår du har"

Några sekunders tystnad

T - Men för att tappa så mycket hår så har du ju väldigt mycket hår kvar...

Mer tystnad och en blick från Kerstin som talar om att det kanske är dags för Thomas att fortsätta sin vandring mot jobbet"

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Jag känner igen det där! :D

2009-03-25 @ 16:49:54
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: Ulrika

Hehe..Känner oxå igen det där! O jag måste oxå säga att du skriver på ett förjäkla braigt/ roligt vis!



Ha en überskön kväll!



Kram

2009-03-26 @ 17:13:24
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0