EN MORGON HOS FAMILJEN INTE-SOM-ALLA-ANDRA

Ibland så menar män och kvinnor olika saker när de säger saker...

Thomas och Kerstin sitter vid frukostbordet en vanlig vardagsmorgon. Lillgrisen ligger fortfarande och sover så sött i sin säng.
Helt plötsligt!

K- Ååååååh...vet du vad som börjar på tisdag kl nio på femman??
(Jädrar om du inte svarar rätt för det här borde du veta, faktiskt!)

T- Desperate Housewives
(Nej nej nej nej nej nej nej, inte nu igen)

K- Du är så duktig, hur visste du det?
(Jag visste det, du gillar det verkligen, du gör det! Haha!)

T- För att det är ditt favoritprogram, klart jag vet det då
(För du tvingar mig att titta på det varenda eviga vecka och tjatar om det konstant att vi ska titta på det)

K- Du är så söt!
(åååh..lilla gubben!)

T- Mitt favoritprogram är det där med tjejerna i Playgirlmansion
(Jag tycker faktiskt inte om Desperate Housewives)

K- Nej älskling, det är det inte..
(Nej älskling, det är det inte)

T- Nej jag skojade bara, det är lerbrottningen med tjejer som femman visar varje tisdagskväll
(JAG TYCKER FAKTISKT INTE OM DESPERATE HOUSEWIVES!!!)

K- Haha..ja det är bra..
(Både du och jag vet att du gillar Desperate Housewives, och du vet mycket väl att du inte skulle få titta på nån lerbrottning..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lust att bli min bloggvänn?



Vi kan ju adda varandra på blogglovin?



Kram

2009-03-02 @ 13:01:14
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0