EN NJA DAG

Idag var planen att jag och Alexander skulle gå bort till backaplan till elgiganten så dom kan fixa minneskortet i min kamera som inte fungerar. Den sparar bara på minnet och jag kan inte aktivera kortet hur jag än gör, så dom får faktiskt fixa det där..annars tänker jag bli hysterisk! ;)

Meeen...så somnade lillgrisen och jag ville inte väcka honom. Sen blev det dags för mat..och han åt så mycket så han somnade igen. Han är ju så söt när han sover så jag ville inte väcka honom.
Så vaknade han, men då var det inte så lång tid kvar tills han skulle äta igen, så jag tänkte vi kunde ta en kortare promenad...men..så diskade jag och så åt han..och sen så...gick vi bara till affären istället.

Och nej, jag är verkligen inte lat idag och kommer med kassa ursäkter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0