JAG ÄR SÅ SMART :P

Jag klagade ju lite igår på att minneskortet till min digitalkamera inte verkade fungera. Så idag var ju tanken att jag skulle åka till elgiganten, se till att de fixade detta och om de inte gjorde det så var ju planen att bli hysterisk (varje kvinnas rättighet!)

Men..blond och totalt oteknisk som jag är så tänkte jag ta en sista titt på kameran medan jag satte i batteriet. Så jag pillade runt o trixade och hade mig, satte på kameran och helt plötsligt så funkade minnet.
Thomas frågade vad jag hade gjort och helt ärligt så svarade att jag inte hade den blekaste aning, jag vet verkligen inte vad jag gjorde.

Men vad spelar det för roll egentligen?
Kortet fungerar och jag känner mig väldigt smart och för ovanlighetens skull jätteteknisk =)

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Nu har jag en ny tävling hos mig! tipsar



Kram

2009-03-24 @ 19:32:17
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0