NÄE

Usch...det här är en sån där kväll som man helst vill glömma.
Allt känns liksom bara blä o blaj o blaha.

Dopkostymen är "under behandling" eller ja, färdig att levereras så den borde komma vilken dag som helst, vilket verkligen skulle vara bra eftersom jag måste testa den på lillgrisen för att veta om den passar. Annars måste jag skicka tillbaka den och vänta in den nya och allt detta inom en otroligt kort tidsram som jag inte är säker på går att ordna.

Sen hostan, vad gör jag om det är kikhosta? Det är ju toksmittsamt! Kan han sluta smitta till dopet? Och hur blir det med babysimmet isf, läste att man kan vara dålig i säkert 8 veckor. Åhh..jag orkar inte.

Dopet då..prästen ringde idag o lät tveksam till att vi skulle ha kostym, men det gick nog bra ändå.

Min traumatiserade tå har börjat vara. Det känns på nåt sätt som att det kanske inte är så bra. Borde ringa doktorn imon o fråga.

VARFÖR blir det så att när man börjar oroa sig för en sak så kommer alla andra saker också upp?Just nu känns mitt huvud som en gammal mossig gräsmatta full med löv som måste krattas o rensas.Men vi får göra det imon för idag är jag så blockerad så det är störtomöjligt.

Det har vart lite mycket för mitt huvud att ta in idag, låt oss hoppas att det blir bättre imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0