VAD ÄR DETTA??!

Hm...har vart inne på bloggkoll o läst alla mina bloggar jag följer nu..(massa mammabloggar) och precis ALLA skriver att de haft en dålig natt. Barnen har sovit dåligt av en eller annan anledning.

Det värsta är att i den här familjen är vi inget undantag. Alexander har vart tokkonstig inatt. Vaknade av att han låg och snurrade runt i sängen samtidigt som han sov, sparkade av sig täcket, slog med fötterna i spjälorna, höll på med händerna. TIllslut fick jag gå upp och hämta Ragnar för att se om det funkade, men han fortsatte att sparka av sig täcket och snurra nåt halvt varv.

Då jag tillslut lyckades somna så sträcker sig Thomas över mig och säger "vad orolig han är"..åååh..jo...då vaknade jag igen.
Men efter 30-45 minuter nånting så lugnade sig lillgrisen igen, efter att jag x antal gånger lagt honom till rätta (vågade inte lägga på täcket en gång till med risk för att han skulle vakna)

Stackarn är helt slut nu och har sovit i 2 timmar, vi får hoppas att han sover bättre inatt

Kommentarer
Postat av: Pillan

Du har något att hämta i min blogg

2009-03-24 @ 20:37:57
URL: http://pjatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0