ALLT ÄR ORDNAT

Jag känner att jag, trots sömnbrist, lyckats vara väldigt effektiv denna förmiddag, Kanske är det just sömnbristen som gör det, man lite sådär lite extra duracellkaninig.

Jag har fått ringt vårdcentralen (som faktiskt ringde upp på utlovad tid!) och diskuterat mina traumatiserade tår, japp..vi är nu uppe i 4 stycken! Tydligen så hade farbror doktorn gått på semester..i 3 månader (!) men hon jag pratade med sa att kirurgen kommer kolla mer och sen så kommer jag fram till en lösning med denne. Jag trodde ju att min läkare skulle vara tvungen att skriva om remissen att fler naglar skulle bort, men tydligen så ska detta då ordnas upp senare. Tycker nästan jag borde få en kallelse att jag ska få en tid snart. Det var väl ändå runt 4 månader sen nu jag fick hem ett brev där det stog att jag skulle få en kallelse i sommar..*S* dom är för roliga ibland.

Fått ringt banken och fått bekräftat att min hjärna inte är totalskumpnad utan att jag faktiskt kände till rätt clearingnummer.

Har även ordnat upp allt med min hemliga leverans...känns gött.

Min son (och jag) har ätit. Alexander fick koreansk köttgryta med ungersk potatisröra..vi är lite internationella i den här familjen :D

Fick också reda på att en kompis är gravid..fast det är toknytt. Men ändå..det är ju superskoj! *woho* Tänker inte berätta vem det är ifall någon som läser skulle känna mänskan. Bättre hon får berätta själv när hon vill.

DESSUTOM har jag och Alexander haft lek och sångstund. Det ni!

Och dagen har ju nästan bara börjat...

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

Vinnaren av blå elefant presenterades i bloggen igår..

kika in om du glömt kolla vem som vann, vem vet kanske du hade turen... om inte, så har jag 2 Grymma tävlingar som du inte får missa

ha det toppen



kram

2009-05-12 @ 17:45:29
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Katta

Tänk om min dag hade kunnat vara så bra också... min dag sög fet tomtepung! muttrar

2009-05-12 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0