DE E ÄNNA MYCKE!

Idag vaknade Alexander 05.45. Kan ju inte direkt påstå att jag var sådär jättepigg eftersom jag hade suttit uppe med Thomas kvällen innan och sett på "Världarnas krig". Men eftersom den lille mannen inte visade några tendenser till att vilja somna om, så var det bara att stiga upp.

Fast nu har han somnat om igen, var nog rätt trött ändå. Förkylningen är så mycket bättre också! Han hade lite feber igår morse, men den försvann under dagen och även nästäppan är mycket, mycket bättre. Blir lite jobbigt ibland när han ska äta bara men förutom det så är han en pigg liten rackare.
Så medans han sover (man vet aldrig hur länge han hade tänkt göra det) så ska jag försöka hinna diska lite, göra mig iordning, ringa o ta reda på var min hemliga leverans är (som skulle vart här i torsdags), ringa vårdcentralen IGEN eftersom de aldrig ringde tillbaka igår *muttrar*
Jag inser ju att jag antagligen bara komma hinna ta halva disken innan han vaknar...men ändå...det är ju ändå en halv disk :D

Sen ska jag även ut och promenixa med Miriam idag, ska bli mucho grande trevligt. Vi har mycket att ta igen eftersom vi inte setts på några år (men lyckas alltid springa på varandra)

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu kan du vinna ett par valfria Crocs/ "foppa" skor hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2009/05/tant-lottar-ut-ett-par-valfria-crocs.html



Ha en bra dag! Kram

2009-05-12 @ 10:00:48
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0