GÄSP!

Ah..ännu en dag med regn som öser ner från alla håll det bara är möjligt. Kan ju inte direkt påstå att jag tycker det är sådär jättejobbigt eftersom jag ÄLSKAR sånt här väder, det får mig att må bra på nåt sätt. Antagligen för att mysstämningen infinner sig. Kanske inte lika mysigt nu när vi ska ut som en stund, men vi ska ju bara ner till vagnen och är utrustade med regnkläder och regnskydd till  Alexanders vagn.

Lillgrisen ligger o sover för tillfället och jag ska väl snart gå och göra mig smått iordning. Vi ska in o träffa Jenny idag som jag inte träffat på en hel evgihet! Eller jo vi träffades i stan för ett tag sedan en snabbis (sprang på varandra) men innan dess så var det tokmånga år sedan!

Fast lite synd är det att det regnar ändå eftersom jag hade tänkt att gå in till stan...men det får bli en annan dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0