JAG SKA NOG SPRINGA ÄNDÅ...

Blev uttråkad förut.
Hade tänkt städa men Alexander delade inte mina tankar utan började gnälla var jag än la honom. Pusselmattan var inte rolig, inte stolen, inte sängen och inte gymmet heller. Att sitta i mammas knä var inte heller någon höjdare så då togs beslutet att ringa Victoria för att se vad hon hade för sig. Hon hade precis ätit lunch med barnen och sa att det var helt okej att komma över. Så inom 15 minuter var jag där =)

Elias var jättesöt o ville passa "sina" bebisar. Tyvärr så blev det lite jobbigt mellan Alexander o Joel som skulle rycka o slita i varandra så Alexander blev ledsen o fick komma ut i vardagsrummet istället. Det fick Joel också såklart =) Så fort de låg på golvet så drogs de mot varandra o började dra i hår o bitas o ha sig, såg lite smålustigt ut faktiskt. Joel är ganska härdad men lillgrisen börjar gråta så det ja...han fick sitta i gåstolen istället. Han fattar inte riktigt hur han ska göra, men alla sakerna som sitter på gåstolen är superskojiga!

Sen gick vi bort till Bamseklubben och tjötade en liten stund, sen fick jag gå hem med lillgrisen eftersom han var så trött. Men skönt var det att komma ut litegranna o träffa lite folk!

Vädret har klarnat upp och det är sol ute. Blåser dock en del men jag tror jag ska satsa på att springa ändå. Tänkte jag tar en tight munkjacka över så ska det nog gå bra, känner inte för att springa i bara linne...hm..just det.

Hoppas jag hinner/orkar uppdatera ikväll är jag kommer hem. Annars så får det bli imon istället.





Kommentarer
Postat av: Katta

Jasså du är också sugen på att springa och dona? Vilken tur att du skrev det, jag trodde jag blivit knäpp när jag kände för att göra det! :)

Men jag är inte ensam, jag är fullt normal då!nästan ;)

2009-05-06 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0