TBC-PROBLEM

Eftersom det då är en tvättäkta förkylning Alexander åkt på, så var det bara att ringa till Barnmed. imorse och avboka tiden för tbc-sprutan IGEN, fick inte en tid förräns i slutet av månaden nu vilket är mindre skoj, men vad ska man göra? Det är ändå tur att dom är så himlans trevliga där, tror aldrig jag träffat på nån som är otrevlig.

Så vad händer idag då? Blir ju ingen öppna förskola och ingen spruta.
Funderar på om jag skulle ge mig ut o ta en promenad sen. Fick mail från Miriam att hon ville med och promenixa men jag får nog vänta med det, vill inte smitta ner lilla bebisen som bara är en månad gammal. Även om vi nu är utomhus så finns det ju risk att han smittas, och eftersom de redan vart förkylda så vill jag inte att de ska bli det igen.

Så då blir det nog promenad och lite städning *woho* Och GIVETVIS..våra bästa år (10.30 på trean!)

Hoppas också min vinst från pippilotta kommer idag, längtar efter bodyn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0