UH

Godmorgon..eller god förmiddag kanske man får säga istället =)

Här är det projekt förkylning i farten, därför har det vart lite si o så med uppdateringen. Alexander mår mycket bättre fast han är fortfarande rätt snorig.
Själv har min hals halvt om halvt gett upp, men inte jag och därför införskaffade jag igår



Jag vet inte riktigt hur bra effekt den ger, esberitox brukar funka rätt bra, men jag tänkte vara modig o testa nåt nytt. Får ändå erkänna att jag känner mig väldigt mycket piggare idag och halsen är något bättre (sen gör det inget att det smakar lakrits heller). Skulle jag inte tagit det så skulle jag nog legat lite smått däckad pga mina bihålor. Meeen..det känns bättre =)

Stackars Thomas börjar känna sig dålig också, men han gav sig också hän åt kan jangen han med, så förhoppningsvis slipper han åka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0