UNDERSÖKNINGEN

Nu har det gått en vecka sedan jag började med min aloeverashot morgon och kväll.

Så hur mår jag då efter en vecka?

De första dagarna så kan jag säga att jag mådde riktigt dåligt. Min mage var ett stort kaos, jag var illamående konstant, trött, hängig o grinig. Men sen hände något efter några dagar och jag började ändå känna mig lite piggare.
Kanske låter lite löjligt, men jag började ändå känna mig "renare" på insidan.

Jag kände mig inte lika tung inombords som tidigare utan lättare. Det är svårt att hitta ord, men säg att det innan kändes som om jag hade en stor säck med sand inne i magen, ganska tung att bära runt på och varje gång jag åt så läckte sanden typ och det kom sandkorn överallt som gjorde ont.

Nu känns det som att det är isolering där inne istället för sand. När jag äter så får jag inte kramp utan bara lite lätt ont. Dessutom fungerar magen 25% bättre än innan, jag känner mig piggare och mår fräschare vilket i sin tur gör att jag vill äta för att inte förstöra den härliga känslan.

Åt lite godis i fredags och sen en timme senare tog jag shoten. Då kan jag säga att jag kände resultat och hur aloeveran jobbade där inne. Satan i gatan vad ont jag fick! Hade tokont i kanske en timme, men sen så gick det över och det kändes mycket bättre igen.

Så efter en vecka så känner jag alltså resultat som pekar mer åt det positiva än negativa hållet.

Håll er kvar för utvecklingen nästa vecka!

Follow emoen

Kan dessutom meddela att jag imon påbörjar en ny undersökning....=)

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hej vinnaren av syster & bror presenteras nu på bloggen kika in och se om DU är vinnaren!



Måndag morgon kommer även NY tävling läggas UT missa INTE den



kram



Ps passar på att be ett blogg tips

www.brollopsbloggen.webblogg.se.ds

2009-05-25 @ 00:36:20
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en ny tävling hos mig,

vinn en valfri nova star mössa

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-en-valfri-nova-star-mossa.html

2009-05-25 @ 10:49:09
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0