USCHAN

Godmorgon!

Dagen (natten) började med att jag vaknade och var megatäppt i näsan. Straffet för att jag tagit nässpray de senaste dagarna =( Så nu börjar projekt sluta-ta-nässpray och än så länge så funkar det =D
Somnade om och drömde att alla djur som åt flugor fösvann bara sådär, och på några sekunde hade hela världen blivit invaderad av flugor. Men jag och mina vänner hade tydligen en lösning, så vi stängde in oss i en hiss och bakade bröd samtidigt som vi dammsög hissen...och åkte upp och ner eftersom folk tryckte på knapparna hela tiden och ville komma in.

Så vaknade min lille son vid 5.30. Hittade inte nappen så därför gick det inte att somna om.
So here we are.
Lillgrisen ligger på sin pusselmatta och rullar iväg mellan varven, regnet öser ner (mysigt) och Sylvia-Agathas ben sticker lite halvt ut från taket *ryser*

Hoppas alla haft en bra natt

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för dina rara ord om min lilla ängel Melvin =)



O det där med nässpray..Hur gör du för att sluta?? Jag har varit mer eller mindre beroende i hundra år..typ men slutar jag så är jag ju täppt hela tiden..det går ju lixom inte till sig =(



Kram

2009-05-20 @ 13:10:43
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0