VECKA 2

Hej o välkomna igen!

Det här är uppdateringen av Aloevera VECKA 2 (dunk 1)

Just nu så är jag ju inne på den första dunken, som snart är slut..den dunken är ju den som har näst mest innehåll av Aloe Vera, och därför är den lite sötare. Och denna söthet börjar störa mig nu=min kropp är inte lika sur=positivt!

Jag är fortfarande helt betagen av Aloe Veran!

HY: De finnar som orsakades har nu försvunnit med 90%, min hy ser mycket bättre ut, fräschare med mer lyster.

MAGE: Funkar nu 30% bättre än innan jag började med Aloe Veran, så underbart!

VÄLBEFINNANDE: På topp! Jag känner mig fortfarande piggare, gladare och "friskare" på insidan.

En annan sak som visar hur det fungerar är att jag i fredags fick syn på en Milky Way i affären (älskade detta godis när jag var liten) så jag köpte en.
När jag åt den så blev det inte alls den goda upplevelsen jag hade tänkt mig, utan istället blev jag illamående och gick sedan runt med en äcklig plastsmak i munnen.
Min kropp kan nu ge mig tydliga signaler om vad som inte är bra, vilket är guld värt!

 Mitt sockerberoende är praktiskt taget no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0