WOHO!!

Jag vann tävlingen hos Tant Ulrika!! Nu blev jag sådär superduperglad igen

*gör massa halvkonstiga volter*

Gillar ni att tävla så tycker jag absolut ni ska kolla in hennes sida för det finns massor av roliga tävlingar där =) (man behöver inte ha en blogg)

"Tävlingen avslutad o vinnaren är..

Då var tävlingen i samarbete med Pippilotta avslutad. Hela 147 härliga tävlingskommentarer - skoj!

O vem blidde då den lycklige vinnaren efter en smidig lottdragning, jo..

..stort GRATTIS till
Kerstin!

"Om jag vann så skulle jag köpa en solskyddsdräkt eftersom vi ska mot de varmare breddgraderna i sommar.."

Jag mailar dig inom kort :)

Jätte tack till
Pippilotta för att jag fick samarbeta med er!"



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilket flyt du har i tävlingar just nu :)

2009-05-04 @ 13:40:44
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0