AMBITIÖS

Eftersom jag fortfarande inte mår sådär tipp topp så är jag i dessa dagarna väldigt aktiv. Detta har jag, enligt min mor som sagt, fått från min far som inte kan sitta still då han är sjuk.

Igår fick jag städat mer än halva lägenheten och lagat en massa mat, idag har jag dammsugit, gjort klart alla ansökningar till jobbet (som jag hoppas chefen kommer ta bra ;) kollar runt efter presenter till Alexanders paketkalender och sen ska vi iväg till affären.

Denna gången ska jag inte ta någon nässpray så jag misstänker att de följande 2,3 nätterna kommer bli för jäv****. Men det är det värt. Hellre 3 såna nätter än en veckas lidande, och mina bihålor gör redan väldigt, väldigt ont =( Borde kanske gå till apoteket och köpa lite kortisonspray, jo..så får det bli!

 

Tack för det fina kortet Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0