DAGENS MÅBRA SÅNG

Jag tänkte att vi fortsätter lite på temat Må Bra här i bloggen, så därför tänkte jag presentera en av mina favoritsångerskor Allison Krauss.
Hennes röst är helt underbar och magisk och denna sången baby now that i´ve found you är en sång som iaf får mina armar att gåshuda sig riktigt ordentligt!

Tryck på play, ladda låten, blunda och njut för att få en riktigt bra start på dagen

Killarna som hon spelar med här, Union Station, är gruppen som gjorde musiken till O´brother where are you, ni vet den där George Clooney sjunger. Fast i själva verket är det faktiskt killen i gul skjorta som gör rösten i filmen.
Så nu vet ni det =)

VARSÅGODA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0