EN BÄTTRE MORGON

Idag är en mycket bättre dag än vad igår var. När vi väl fick Alexander att somna igår så sov han faktiskt nästan hela natten. Tror han har sovit dåligt eftersom han är så täppt i näsan, men i övrigt är han lika pigg som vanligt.

Varför det inte är lätt att sova nu heller är för han precis upptäckt hur roligt det är att ställa sig upp mot ALLT, och varför ska man ligga i sängen när man kan stå i den? Onödigt ;)

Jag har fortfarande en ganska härlig träningvärk efter söndagens bodypump, men den ska vi bättra på idag genom lite spinning. Antagligen kommer jag inte kunna gå imon, härligt =)

Hoppas ni alla där ute i världen får en helt underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar hos mig (jätteskoj!) att jag nu startat ännu en kul en..



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna 1 presentkort från en underbar inrednings/ present butik. Kika gärna in =)

2009-10-06 @ 12:32:17
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0