EN DAG PÅ STAN

Idag åkte jag och Alexander in till den stora staden Göteborg för att träffa Liselotte och handla lite klappar till paketkalendern. Bra traditioner kan man faktiskt börja med tidigt, eller hur? ;)

Förhoppningen var att slippa någon bombman, vilket vi lyckades med ganska bra. Dessutom kom vi både på och av vagnen trots att det var en gammal skithög (ja, jag tycker faktiskt det Västtrafik!)

Det var en mycket trevlig dag, trots att folk på stan. Förstår inte alls var alla kom ifrån? Många var dem och trångt blev det, men det funkade! Vi var runt i en del leksaksaffärer och jag hittade riktigt bra grejer som passar en ettåring (om jag får säga det själv..) Men grejerna får ni ju såklart inte se förrän December..det är ju trots att överraskningar.

Bjuder på en liten bild som Liselotte tog på älsklingen idag. Ha en härlig kväll allihop!


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Håller med, mycket trevlig dag! Antar att du längtar till december så att du kan få presentera kalendern för Alexander? Kram

2009-11-01 @ 19:55:53
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0