EN INTE SÅ JÄTTEPLANERAD MORGON...

GODMORGON!!

Idag var planen att jag och Alexander skulle gå till öppna förskolan nu på morgonen, sen skulle vi gå hem, äta lunch och sova. Efter sovstunden skulle vi åka till babysimmet där vi skulle vara pigga, glada och utvilade.

Men något sket sig på vägen och Alexander somnade typ 3 timmar för tidigt. Så...han kommer nog vakna snart, och han skulle behöva sova igen just den tiden då vi är på babysimmet. Samtidigt vill jag inte hoppa simmet idag eftersom det faktiskt kostar en hel del och Alexander tycker ju det är så skojsigt. Får väl försöka hålla tummarna för att det går bra. Han kanske tom kan ta en powernap sen i bilen?
Haha
Nej, det kommer han inte göra, däremot kommer han antagligen somna ca 1 minut innan vi är framme.

Jag får väl helt enkelt göra mig en kopp kaffe och se lite på våra bästa år (10.30 på trean). Känner att det var ett tag sedan jag såg på det. Kanske varva ner lite med mitt broderi som jag inte sett på en evighet och lite till.
Jo..så får det nog bli.

Vad vi ska hitta på fram tills babysimmet har jag inte längre någon aning om. Men det ordnar sig nog.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Oj ibland blir det inte som man har tänkt, hoppas att er dag blir jättebra tillslut :)



Kramar Elin!

2009-10-19 @ 14:42:50
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0