EN NY MORGON

Eftersom Alexander vaknade vid 7 idag så har jag redan hunnit med en hel del.

Vi har (eller jag..) städat Alexanders rum så det är fint och tjusigt, bäddat rent och vikt in tvätt, jag tog en långdusch och har sminkat mig fint, målat naglarna och t o m fixat håret!

LYX!!

Snart är det dags att börja med lunchen. Blir något gott och nyttigt i vanlig ordning, tror det var nån slags rotlåda idag jag skulle göra *duktig*
Sen ska jag och Alexander iväg och handla en sväng, behöver lite saker och vad det är..det får ni se när jag kommer tillbaka ;)

Kram på er alla och ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Det var väldigt var vi är husliga du och jag ;)

2009-10-28 @ 17:36:20
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0