IDAG ÄR DET LÖRDAG

Sitter här framför datorn med min urdruckna kopp kaffe.
Alexander ligger och sover som en stock (förstår inte hur han kan vara så trött då han sovit mer än 12 timmar) och min älskade sambo är ute och byter däck på bilen. Han är duktig han! =)

Idag har vi knappt något planerat alls. Det enda vi ska göra är att ta igen ett sim på Lundbybadet. Ska bli skönt att få komma ner i den varma bassängen nu när vädret är kallare.
Om jag hinner skulle det vara trevligt att hämta ut mitt paket också.

Jaja, nu får jag väl gå och göra någon nytta.

Ha en mysigt lördag allihop

Kommentarer
Postat av: hilda

Skönt att simma :D

2009-10-31 @ 17:55:03
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0