IKEADAG =)

Jag älskar IKEA, och det gör Lina också. Därför bestämde vi oss för att åka dit idag. Tyvärr hade ingen av de andra mammorna möjlighet att följa med, men vi klarade oss ganska bra själva också =)

Vi är båda två IKEA människor vilket innebär att Alexander och Jamie förhoppningsvis också kommer bli detta ;). Jag tror vi gick minst 2 varv på varje avdelning (i olika omgångar dessutom) och vi hittade mycket fint. Extra roligt eftersom vi båda två dessutom älskar julsaker, då där fastnade vi även ett bra tag med mycket gåshud på våra armar.

Efter ett tag så kom vi på att vi var hungriga, så vi begav oss bort mot IKEA restaurangen där jag och Alexander delade på en tallrik med köttbullar, potatis och brunsås. Det är ju en härlig tradition vi har på IKEA =)

När vi var klara på IKEA så gick vidare och kollade in Mio lite smått och därefter gick vi till Coop. Thomas hade sett att deras overaller hade fått bäst i test, och han tyckte vi kunde testa en sån till Alexander. Tur var att Lina var med för annars hade lillkillen fått en i stl för liten. Lovar att jag ska lägga in bild på den så fort min bilddatorn kommit hem igen, den är för närvarande på studiebesök hos Thomas på hans jobb, så ni får vänta några få dagar på detta. Men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0