NYA PLANER

Jag vet inte varför, men de senaste dagarna har jag bara vart så sugen på att sticka något.

Grejen är att jag kan verkligen inte sticka, jag är helt värdelös på det och det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" när jag håller på.

Men eftersom jag kommer från den släkt jag gör (hantverksgalningar ända ut i fingertopparna) så är de väl generna som säger åt mig att det är dags att sätta igång.
Så därför har jag idag beställt denna från Ateljé Margaretha, den är för 2 år och vi får alla hålla våra tummar för att jag hinner klart =)

Mönster



Kommentarer
Postat av: Katta

jadu du är inte ensam om att inte kunna sticka! Jag kan typ bara sticka och virka en rät och en avig typ. Och min farmor var ju en sån där händig tant och satt och virkade plastmattor som var så stora att ett helt bord med fyra ben och stolar med fyra ben fick plats på dom! Mattorna var ganska stora, tjocka och tunga....Och hon hade reumatism i händerna dessutom. Behöver jag säga att jag känner mig totalt värdelös? :)

2009-10-28 @ 08:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0