TRÄNINGSVÄRK

Igår så var jag och Liselotte på Sportlife och körde ett pass Bodypump. Det kändes verkligen att det var ett tag sedan jag körde.
För det första så kunde jag knappt lägga på några vikter alls och mina ben skakade för glatta livet (fast till mitt försvar var det nya programmet väldigt tufft för benen) och idag har jag världens träningsvärk. Det är ändå ganska skönt att ha träningsvärk, då känner man ju att man ansträngt sig =)

Alexander har inte sovit så bra inatt heller, jag tror jag vart inne hos honom minst 2 gånger varje timma eftersom han börjat gråta i sömnen och sen sätter han sig upp i sömnen också, tokungen.
Jag kan väl säga att detta var inte så bra för min sömn...
Just nu försöker jag få honom att somna men det går sådär..istället är han jättegrinig och jag hoppas verkligen inte han är på väg att bli sjuk.

Dags att återgå till Alexander som just nu sitter och drar i mina byxben =)

Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning på min blogg :)

grattis!!

Kram//M

2009-10-05 @ 11:36:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0