GÄSP!

Idag kan jag känna mig stolt över mig själv, jag har hunnit med en hel del faktiskt!

Först i Kungälv till Tårtdecor, sen hem och dona och fixa med det mesta. Alexander har hjälpt till att städa så gott han kunnat, han har nämligen vaktat tvättmaskinen! Det är ju alltid bra med någon som kan vakta den..tror jag. Sen så ålade han ut på balkongen för att se om tvätten torkat.
För er som inte vet hur man på bästa sätt ser om tvätten torkat så kan ni göra följande;
Sätt er under torkstället och dra i grejerna tills de ramlar ner, då kan ni känna mycket bättre om de fortfarande är fuktiga eller inte.
Det var dagens tips från Alexander.

Försöker dona med mina bilder också men det vill sig inte riktigt, så jag får väl gå och lägga mig istället. Imorgon väntar städning av resten av lägenheten så den är fin tills på torsdag då vi har lite öppet hus här för att fira att lillgrisen fyller 1 år!! (Kan inte fatta att tiden går så fort) Dessutom ska jag göra en tårta imon..hujedamig..

Och ni som har GP kan ju alltid spana in Grattisarna på torsdag..*blink blink*

Nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn.

Hoppas ni alla haft en riktigt härlig dag!

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Carolina

Nej, jag har ännu inte varit i Tårtdekors butik, men jag drömmer och är ofta i deras webshop och fantiserar och suktar ;)

2009-09-29 @ 23:08:06
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0