KONSTIGT

Hm..jag kan inte se mina inlägg eller om folk har kommenterat.
Mucho grande störande må jag säga.

Efter lunchen så åkte vi in till stan, jag och Alexander, för vi skulle handla lite. Eftersom han nu upptäckt det underbara med sandlådan så var det bara att införskaffa lite regnkläder. Sand är ju både kall och eftersom vi bor i Göteborg, blöt.
Införskaffade från Lindex (bilderna lånade därifrån):

Dessutom fick han en pyjamas också, men den fanns inte på hemsidan så jag får lägga ut en bild på den senare helt enkelt. Men det är pingviner på den :D

Sen var vi inne på Lekia och köpte lite stjärnor till taket. Får nog säga att de var rätt kassa för de lyser inte. Har tänkt köpa fler stjärnor men det kommer jag inte göra där iaf.
En potta fick vi också införskaffat =) Produktiv dag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0