TACK LÄNSFÖRSÄKRINGAR!

Om ni kommer ihåg då jag skrev om vår resa till Grekland, så skrev jag om resan dit då vi blev megamånga timmar försenade.

Då vi kom hem kollade vi upp med försäkringen om vi hade rätt till några pengar, vilket vi faktiskt hade.
Vi hade ju reseförsäkring både genom vår hemförsäkring och eftersom vi betalade våra biljetter med kort. Så vi tog reda på vad som behövdes, och för att uttrycka mig lite lätt så förstår jag folk ger upp och inte söker ersättning för det var krångligt. Därför fick Thomas sköta det :-D

Men så kom det igår ett brev på posten där vi fick reda på att vi fick tillbaka en del av biljettkostnaderna! Sååå underbart!

1-0 till folket! :D

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Du var med o tävlade om ett presentkort från Lajbansson Leksaker hos mig för en tid sedan..Blev tyvärr ingen vinst då men nu har jag startat en favorit i repris från precis samma butik så nu har du chansen igen:



http://uj76.blogspot.com/2009/09/manadens-tavling-i-samarbete-med.html



Ha en underbar söndag! Kram

2009-09-13 @ 08:59:24
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0