Hej igen!!

Jo..det är sant; jag har börjat blogga igen.
Och rätt tillfälle att sätta igång igen är ju nu, när man har som absolut mest att göra.

Har ju inte skrivit på ett tag och det har hänt en heeel del så att säga, kommer berätta om det mer i framtiden men i korta drag;

- jag har börjat plugga till sjuksköterska i borås
- thomas är pappaledig
- alexander har åkt på lite grejer vi ska på utredning för, men annars så är han fortfarande superdupergo och väldigt aktiv (älskar att leka med spisen på öppna förskolan, steka lök och koka tomater)
- jag tränar en hel del nu
- ska sommarjobba på mitt gamla jobb i sommar
- har fyllt 26 (!)
- är fortfarande blond (skönt att nåt är som det ska iaf ;)

Så nu får ni allt ta o hitta hit igen folk!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Välkommen tillbaka - KUL säger jag att du har börjat blogga igen, det var på tiden! ;-)

2010-03-22 @ 22:32:28
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0