Men blaj då..

Denna helgen; min andningspaus innan det är dags att ge sig in på humanbiologin på måndag. Inte för att det blir nån direkt andningspaus eftersom vi ska ha lite kalajs här imon med släkt. Dagen har gått åt till städning, jaga Alexander, däcka lite, jaga mer Alexander, drömma om att sova och lite pussar däremellan.

Tänkte bjuda på ett kort på Alexander så ni ser hur snyggingen ser ut dessa dagar, men det ******** (=massvis av svordomar) programet Photoscape ville inte samarbeta med mig så jag går i strejk. Ni får se lite kort senare istället. Har ju faktiskt lyckats komma på hur man för över bilder från nya kameran också..

Nya..tänker kanske ni då? Vad lyxigt.

Näe, det är inte alls lyxigt. Grejen var att på min systers kalas så skulle min far gå förbi och puttade till mig lite sådär fint så kameran flög ur mitt grepp och landade rakt på linsen. Till elgiganten, ny kamera på en gång (konstigt att de inte undersökte den först?), hela försäkringen försvann och förfrågan om ny försäkran kom upp.

HAHAHAHA, nej jag tänker då verkligen inte teckna en ny försäkring då självrisken på hemförsäkringen bara är pyttelite högre. Så är det

Men iaf, bilder från kalas o sånt ska jag verkligen försöka lägga in imon!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0